Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
П Л А Н
№ п/п
|
Короткий зміст заходів
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
Примітка
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
1. ЗАГАЛЬНІ ЗАХОДИ
|
|||||
1.1
|
Підведення підсумків роботи суду за 2014 рік з обговоренням на координаційній нараді колективу суду
|
до кінця лютого
|
Слободян Н.П.
Задирака І.А.
|
|
|
1.2
|
Проводити оперативні наради Іванківського районного суду
|
|
|
|
|
1.2.1
|
Проводити оперативні наради із суддями Іванківського районного суду
|
по потребі
|
Слободян Н.П.
|
|
|
1.2.2
|
Проводити оперативні наради із працівниками апарату Іванківського районного суду
|
по потребі
|
Задирака І.А.
|
|
|
1.3
|
Проводити збори Іванківського районного суду
|
|
|
|
|
1.3.1
|
Проводити збори суддів Іванківського районного суду
|
по потребі
|
Слободян Н.П.
|
|
|
1.3.2
|
Проводити збори працівників апарату Іванківського районного суду
|
по потребі
|
Задирака І.А.
|
|
|
1.4
|
Здійснення заходів щодо підвищення кваліфікації та проведення навчання працівників апарату суду, щодо застосування окремих положень чинного законодавства
|
по мірі необхідності
|
Слободян Н.П.
Задирака І.А.
|
|
|
1.5
|
Адміністрування та постійне оновлення інформації на веб-сайті суду
|
по мірі необхідності
|
Димарчук О.М.
|
|
|
1.6
|
Проводити взаємозвірки із органами УМВС, прокуратури, МНС, податкової, прикордонної служби щодо кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення, які направлені з цих установ для розгляду по суті
|
кожного
місяця
|
Міщенко В.В.
Тарасенко О.В.
Павленко В.М.
|
|
|
1.7
|
Організація та проведення занять з охорони праці та пожежної безпеки з суддями та працівниками апарату суду
|
раз в півроку
|
Ашуркін Р.М.
|
|
|
1.8
|
Організація роботи щодо своєчасної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень
|
постійно
|
Слободян Н.П.
Ткаченко Ю.В.
Гончарук О.П.
Тетервак Н.А.
Корчков А.А.
|
|
|
1.9
|
Проводити контроль за виконанням плану роботи суду
|
постійно
|
Слободян Н.П.
Ткаченко Ю.В.
Задирака І.А.
|
|
|
1.10
|
Здійснити реалізацію Закону України «Про очищення влади»
|
Протягом року
|
Слободян Н.П.
Задирака І.А.
|
|
|
2. СУДОВА СТАТИСТИКА.
|
|||||
2.1
|
Забезпечити складання та подання голові суду довідки про роботу Іванківського районного суду за 2014 рік
|
до 15 січня
|
Марченко Т.І.
|
|
|
2.1.1
|
Провести перевірку обліково – статистичних даних в програмі «Д-3». Моніторинг правильності і достовірності заповнення обліково – статистичних карток
|
Протягом півріччя
|
Задирака І.А.
Помічники суддів
|
|
|
2.1.2
|
Складення статистичного звіту відносно сплати судового збору
|
Щоквартально
|
Марченко Т.І.
Тарасенко О.В.
|
|
|
2.2
|
Забезпечити складання та своєчасне подання до ТУ ДСА в Київській області піврічної, річної статистичної звітності.
|
По окремому графіку ТУ ДСАУ в Київській області
|
Слободян Н.П.
Марченко Т.І.
|
|
|
3. УЗАГАЛЬНЕННЯ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ
|
|||||
3.1
|
Узагальнення роботи суду за 2014 рік (аналітична довідка)
|
Січень-лютий 2015
|
Слободян Н.П.
Марченко Т.І.
|
|
|
3.2
|
Узагальнення причини зупинення справ та доцільність цього зупинення.
|
Березень 2015
|
Шурубор В.І.
|
|
|
3.3
|
Узагальнення судової практики скасування та зміни судових рішень по цивільних справах
за 2014 рік.
|
Квітень 2015
|
Шурубор В.І.
|
|
|
4.ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА
|
|||||
4.1
|
Проводити заняття із суддями по вивченню нового законодавства
|
Протягом півріччя
|
Слободян Н.П.
|
|
|
4.2
|
Проводити заняття із працівниками апарату суду по вивченню нового законодавства, інструкцій, заповненню статистичних карток з розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення у зв’язку із змінами в КП «Д-3»
|
Постійно
|
Задирака І.А.
Заступник керівника апарату суду
|
|
|
4.3
|
Проводити інформування суддів про надходження листів з Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних і кримінальних справ
|
Постійно
|
Слободян Н.П.
|
|
|
4.4
|
Проводити перевірки та здійснювати аналіз роботи в суді щодо ведення обліку речових доказів
|
Щоквартально
|
Міщенко В.В.
|
|
|
5.ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СУДУ
|
|||||
5.1
|
Забезпечення своєчасної та правильної реєстрації вхідної кореспонденції та матеріалів, які надходять до суду із послідуючою передачею їх за належністю
|
Протягом півріччя
|
Іванова Л.І.
|
|
|
5.2
|
Забезпечити контроль за передання документів для виконання
|
Протягом півріччя
|
Задирака І.А.
|
|
|
5.3
|
Забезпечення зберігання документів суду в архіві, перевірка строків терміну зберігання, складання списку справ, що готуються для знищення
|
Протягом півріччя
|
Недашківська Т.С.
|
|
|
5.4
|
Забезпечити своєчасну передачу судових справ суддям для розгляду, ведення роботи з обліку та зберігання судових справ, які знаходяться в канцелярії суду
|
Протягом півріччя
|
Міщенко В.В., Тарасенко О.В.
|
|
|
5.5
|
Забезпечити можливість громадянам ознайомлюватись з матеріалами справи, видача судових рішень, відповідно до інстукції
|
Постійно
|
Недашківська Т.С.
|
|
|
5.6
|
Забезпечити контроль за правильністю та своєчасним виконанням наказів та розпоряджень голови суду та керівника апарату
|
Постійно
|
Задирака І.А.
Марченко Т.І.
|
|
|
5.7
|
Забезпечення кадрової роботи Іванківського районного суду
|
Постійно
|
Задирака І.А.
Марченко Т.І.
|
|
|
5.8
|
Забезпечення належного функціонування в суді системи електронного документообігу, комп’ютерної мережі
|
Постійно
|
Задирака І.А.
Димарчук О.М.
|
|
|
5.9
|
Підтримання належного порядку в приміщеннях суду та прилеглій території
|
Постійно
|
Колектив суду
|
|
|
5.10
|
Здійснити перевірку строків зберігання архівних справ для знищення, підготовка матеріалів для складання описів справ, що готуються для знищення
|
Постійно
|
Задирака І.А.
Недашківська Т.С.
|
|
|
6.КАДРОВА РОБОТА
|
|||||
6.1
|
Підготовка звітів про штатну та фактичну чисельність судів та працівників апарату Іванківського районного суду Київської області
|
Протягом півріччя
|
Задирака І.А.
|
|
|
6.2
|
Подання звітності №9-ДС,№6-ПВ до ТУ ДСА України в Київській області
|
Раз на рік до 20 січня 2015 року
|
Задирака І.А.
|
|
|
6.3
|
Проведення засідань конкурсної комісії
|
Протягом півріччя у разі потреби
|
Задирака І.А.
Марченко Т.І.
|
|
|
6.4
|
Проведення з добору кандидатів на вакантні посади в апараті суду, оформлення їх особових справ. Підготовка проектів наказів керівника апарату про прийняття, звільнення, переведення на роботу до апарату Іванківського районного суду Київської області
|
Протягом півріччя
|
Задирака І.А.
Марченко Т.І.
|
|
|
6.5
|
Робота з кадровим резервом
|
Протягом півріччя
|
Задирака І.А.
Марченко Т.І.
|
|
|
6.5
|
Встановлення надбавок за вислугу років суддям та надбавок за вислугу років державним службовцям
|
Протягом півріччя
|
Задирака І.А.
|
|
|
6.6
|
Присвоєння чергових рангів державним службовцям
|
Протягом півріччя
|
Задирака І.А.
|
|
|
6.7
|
Оформлення листків непрацездатності, ведення протоколів засідань комісії із загально – обов’язкового державного соціального страхування Іванківського районного суду Київської області
|
Протягом півріччя
|
Задирака І.А.
|
|
|
6.8
|
Забезпечити подання суддями та державними службовцями апарату суду декларацій про доходи, зобов’язання майнового характеру та майновий стан щодо себе та членів своєї сім’ї за 2014 рік
|
До 01 квітня 2015 року
|
Задирака І.А.
Тетервак Н.А.
|
|
|
7.РОБОТА СУДОВИХ РОЗПОРЯДНИКІВ.
|
|||||
7.1
|
Забезпечення проведення судових засідань відповідно до наданих списків справ, призначених до розгляду
|
Протягом півріччя
|
Ашуркін Р.М.
|
|
|
7.2
|
Забезпечення своєчасного та якісного доставлення судової кореспонденції до органів державної влади, прокуратури, правоохоронний органів
|
Постійно
|
Працівники суду
|
|